A kiskereskedelem jövője: a robot, amely átvizsgálja a boltok polcait így fokozva az értékesítést

A Zebra Technologies kifejlesztett egy robotot, amely átvizsgálja a boltok polcait, és megtalálja az eltéréseket a készletre, az árakra és a termékek elhelyezésére vonatkozóan. Ahogy a probléma azonosításra került az illetékes személyek rövid időn belül tudnak rá reagálni.

Hogyan működik ez a robot?

Ahogy SmartSight robot „sétál” a hipermarketekben, szupermarketekben vagy más típusú üzletekben, állványokat állít fel és „megfigyeli”, hogy mely polcokat kell termékekkel tölteni. A robot azt is képes észlelni, hogy bizonyos termékek nem megfelelő polcon vannak-e elhelyezve, és vannak-e sérült címkék vagy hibás árak.

A szükséges információk hatékony azonosítása és továbbítása érdekében a SmartSight robot számos modern technológiát alkalmaz: számítógépes látást, automatikus tanulást és munkafolyamat-automatizálási rendszert. A robot 6 órás szolgálati idővel rendelkezik, és 4 órán belül teljesen fel van töltve.

Az azonosított problémákat azonnal továbbítják az alkalmazottaknak a mobil terminálokon, amelyeket készletmenedzselésre használnak.

Látható eredmények a boltban

A SmartSight az áruházak rendelkezésre állását 95 százalék fölé növeli azáltal, hogy önállóan átvizsgálja a polcokat, és feladatokat generál az üzlet munkatársainak számára, a készlet feltöltésére vonatkozóan. Ennek eredményeként növekszik a kosárméret, javul az ár integritása és a planogram végrehajtása. A megoldás lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy hetente átlagosan 65 munkaórát csoportosítsanak áruházanként a magasabb értékű megbízásokra, amelyek inkább a vásárlók bevonására koncentrálnak, és kevésbé a polcon lévő termékek kezelésére.

A tanulmányok azt mutatják, hogy az üzletek vásárlóinak 39% -a vásárlás nélkül távozik, ha nem találja meg a kívánt terméket. Így ha a polcok mindig tele vannak termékekkel és a márkák ki vannak emelve, akkor nem csak az ügyfelek elégedettek, mert megtalálják a kívánt termékeket, hanem hajlamosak többet vásárolni, különösen, ha vannak speciális kedvezmények vagy promóciók.

Az ügyfél-elégedettség a kiskereskedelemben – olyan iparágban, ahol a verseny annyira szűk, hogy mindig szükség van innovációra. És egy olyan technológia, mint a SmartSight, elősegíti az üzleti vállalkozások számára, hogy nagyobb teret szerezzenek a piacon, több hűséges ügyfelet szerezzenek.

Fotóforrás: Zebra Technologies