ZEBRA OneCare – GARANCIA az INNOVATÍV, BIZTONSÁGOS, SIKERES ÜZLETHEZ

VIGYÁZZON VÁLLALATÁRA A ZEBRA ONECARE-el és KERÜLJE A VÁRATLAN KÖLTSÉGEKET

A Zebra OneCare kiterjesztett garancia a Zebra által gyártott számos eszközre (mobil terminálok, nyomtatók, RFID-olvasók), amely számtalan előnnyel jár az Ön vállalkozása számára.

A Zebra OneCare használatával garantált, hogy cégében minden zökkenőmentesen zajlik, és az üzleti teljesítményének szintje maximális lesz. Egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy megszakítsa üzleti tevékenységét az általa használt eszközök műszaki hibái miatt, különösen ha a pici verseny ilyen magas és az ügyfelek szeretnék időben megkapni a rendeléseket.

Kiterjesztett garancia – 103 Ft / nap

Kiterjesztett garancia NÉLKÜL Zebra OneCare:


Zebra OneCare

1. Több időt és pénzt veszít a hibás berendezések javításához és cseréjéhez

2. Megszakítja munkafolyamatát vagy a termelést, ami hátrányos helyzetbe hozza Önt a konkurensekkel, spt mi több az ügyfelekkel szemben

3. Előre nem látott kiadásai lesznek, amely befolyásolja a már kialakított költségvetést vagy akár a profitot is.

Kiterjesztett garancia eseténZebra OneCare:

Zebra OneCare
  1. A hibás termékeket csupán 5 munkanap alatt megjavítjuk vagy kicseréljük egy másikra és már a következő munkanapon visszaküldjük.
  2. A munkafolyamat megszakítás nélkül működik és rendeléseit időben le tudja adni
  3. Nem kell vesztegetnie az idejét új felszerelések keresésére és várására, valamint nincsenek előre nem látott kiadásai.
  4. Hosszú távon ez egy olyan befektetés, amely gyorsan megtérül és megtakarít a nem kívánt költségektől

A GARANCIÁK ÉS ELŐNYÖK TÍPUSAI

Az IT Genetics megszabadítja a Önt a gondoktól. A Zebra felszerelésekkel kapcsolatos bármilyen technikai probléma esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi gondoskodunk a berendezés javításáról vagy cseréjéről.

I. Garancia OneCare STANDARD

  • Garanciaidő: 12 hónap
  • Gyári hibák
  • Megjavítás időtartama (onnantól számítva, hogy az eszköz beérkezik a Zebra szervizbe; a szállítási időt nem tartalmazza): 15 munkanap
  • Az IT Genetics specializált, technikai segítséget nyújt hétfőtől-péntekig munkaidőben

II. Garancia OneCare ESSENTIAL

  • Garanciaidő: 3 vagy 5 év
  • Az időtartam meghosszabbítása
  • Gyári hibák
  • A felszerelések megsemmisülése vagy elhasználódása (a tartozékok kivételével)
  • Megjavítás időtartama (onnantól számítva, hogy az eszköz beérkezik a Zebra szervizbe; a szállítási időt nem tartalmazza): 5 munkanap
  • A nyomtatóhoz használt raszthenger és a nyomtatófej (fogyóeszközök) cseréje csak Átfogó garancia esetén vehető igénybe
  • A hibás termékeket nem szükséges az eredeti csomagolásban elküldeni
  • Az IT Genetics specializált, technikai segítséget nyújt hétfőtől-péntekig munkaidőben
  • A Zebra specializált, technikai segítséget nyújt angol nyelven, hétfőtől-péntekig munkaidőben
  • Hozzáférés a Zebra online felületéhez  a termék javítási állapotának és helyének nyomon követéséhez
  • Operációs rendszer frissítés az Android operációs rendszerű eszközökhöz; biztonsági frissítések a LifeGuard Androidon keresztül
  • OneCare VisibilityIQ vezérlőpult hozzáférés – áttekintést nyújt a felhőben a javításokról, a műszaki támogatásról, a szerződésekről, a LifeGuard jelentésekről és még sok másról

III. Garancia OneCare SELECT

  • Garanciaidő: 3 vagy 5 év
  • Az időtartam meghosszabbítása
  • Gyári hibák
  • A felszerelések megsemmisülése vagy elhasználódása (a tartozékok kivételével)
  • Megjavítás időtartama (onnantól számítva, hogy az eszköz beérkezik a Zebra szervizbe; a szállítási időt nem tartalmazza): 2 munkanap
  • Eszköz üzembe helyezése – a terméket a felhasználó által eredetileg elvégzett beállításokkal kapja meg
  • Hibás eszköz cseréje azonos termékre (a terméket 5 munkanapon belül kell eljuttatni az IT Genetics központjába)
  • A nyomtatóhoz használt raszthenger és a nyomtatófej (fogyóeszközök) cseréje csak Átfogó garancia esetén vehető igénybe
  • A hibás termékeket nem szükséges az eredeti csomagolásban elküldeni
  • Az IT Genetics specializált, technikai segítséget nyújt hétfőtől-péntekig munkaidőben
  • A Zebra specializált, technikai segítséget nyújt angol nyelven, hétfőtől-péntekig munkaidőben
  • A Zebra angol nyelvű specializált, technikai segítséget nyújt a hét 24 órájában.
  • Hozzáférés a Zebra online felületéhez  a termék javítási állapotának és helyének nyomon követéséhez
  • Operációs rendszer frissítés az Android operációs rendszerű eszközökhöz; biztonsági frissítések a LifeGuard Androidon keresztül
  • OneCare VisibilityIQ vezérlőpult hozzáférés – áttekintést nyújt a felhőben a javításokról, a műszaki támogatásról, a szerződésekről, a LifeGuard jelentésekről és még sok másról

ZEBRA ONECARE TSS

Ha nincs szüksége ilyen átfogó védelemre, akkor választhatja  csak a technikai, hardver és szoftver támogatást.

1. Specializált tanácsadó által nyújtott támogatás hétfőtől péntekig, munkaidőben

2. Hozzáférés egy dedikált alkalmazáshoz, beleértve a LifeGuard jelentéseket, hogy megbizonyosdhasson arról, hogy az Ön által használt szoftver naprakész-e

3. Folyamatos hozzáférés a Zebra online könyvtárához hasznos anyagokért és hírekért

ZEBRA ONECARE SV

Bizonyos nyomtatükra és TC2X mobil eszközökre vonatkozó garancia, amely a következőket tartalmazza:

1. Sérült vagy kopott eszközök javítása

2. Specializált tanácsadó által nyújtott támogatás hétfőtől péntekig, munkaidőben

3. Javítás 5 munkanapon belül, a termék Zebra szervízbe érkezésétől kezdve, a szállítási időt nem számítva

Soha nem késő meghosszabbítani az üzleti életéhez nélkülözhetetlen berendezések élettartamát!

Zebra OneCare

Legutóbbi cikkeink

Youtube

Esettanulmányok